Известие

Collapse
No announcement yet.

лампата на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • лампата на маслото

    Момчета пускам нова тема с молба за съвет,докато си блъскам главата с ангренажа ,дето го няма никъде,сега нова глупост...след обслужена глава и сменени сегменти и измерени лагери в норма...ми светна лампата на маслото а стрелката е над 4бара при 3000 об/мин.Гася и паля;не свети,в движение пак не свети падне ли на 900об/мин. става като червен гигант от плеядите.Пак гася и паля,не свети и т.н.Стрелката на налягането отчита 4 и малко при студен мотор и в обороти над 900 а при 900об/мин около 3 единици.Маслото е на 1000км COMA10/40 X-FLOW,знам че не е читаво,налях го за 3000км но май и толкова няма да изкара.Въпросът ми е какво друго може да е освен датчик,ниво на масло или скапано масло?С уважение към всички колеги,благодаря предварително!

  • #2
    Това масло е шит, на витото мотора се разтрака за има няма 1000км,сипах кастролче и нещата заспаха.

    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Моята е със същото масло и вече няма този проблем след смяната на биелни и основни лагери. Маслото не е толкова зле. Служебната Дачия кара вече 40000км с него и никакъв проблем с мотора.

      Аз не разбрах кога светва лампата. Когато налягането е на 4 бара или когато е загряла на празен ход?
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        вчера беше в нормален температурен режим около 82-85гр. освободих я от скорост на спускане и светна и като се почна гаси, пали, 30км но свтва и при високо над 2 бара налягане,отчетено от стрелката.Тази лампа какво по точно сигнализира,температура или какво,понеже за стрелката датчика го знам лично го сменях?!?!?!А мотора си работи без никакви съмнителни шумове...като часовник е!
        Last edited by kiko1213; d.m.y г., 11:23.

        Comment


        • #5
          Лампата е за ниско налягане на маслото, щом свети най-вероятно налягането е ниско. Пробвай с по-дебело масло, ако се оправи значи това е проблема. Има и такива сгъстяващи добавки. Най-вероятно от някъде си минава повечко от колкото трябва и налягането пада обикновено от износени лагери на вала.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            ако налягането е ниско според лампата,защо стрелката отчита нормално над 4 единици в обороти и малко под 4 на място,не ми се налива гъсто масло на ремонтиран мотор,ще пробвам с бардал 10/60 или нещо друго по истинско от тази кома.При загрял мотор показва на място повече от 3...не разбирам кво става...

            Comment


            • #7
              Едно от двете не е вярно и е добре да се провери, кое. Праговият датчик трябва да гаси лампата над 2 бара.
              Ако реалното налягане е такова, каквото ти го показва стрелката, вероятно датчикът за лампата е фирясал, което обаче не се случва често. Тъй че премери налягането с проверен манометър.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Дано е датчика за лампата,поне ги има само не знам какъв е оригиналният на колата,ще го сменя с маслото заедно и дано не отидем на лагери,които майстора каза че е мерил,нали няма как да смени сегменти без да свали вала и биелите,каза че лагерите и ризите са мерени и са в норми,някакви минимални стойности на ризите и лагерите били добре.

                Comment


                • #9
                  Лагерите струват 100лв основни и биелни. Трябвало е да ги смените така и така е отварян мотора. Или датчика е прецакан или инсталацията. Не схващам обаче защо гасиш двигателя постоянно. Няма смисъл от това. Ако проблема е в ниско налягане лампата изгасва щом се повиши с няколко секунди закъснение.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    точно заради закъснението,не знаех за него,но след запалване изгасва лампата,обаче се оказа че тъпия датчик беше омаслен,избърсах го старателно и след малко каране и работа на място пак се омасли с чисто масло,дали не е пукната пластмасовата част от корпуса му?Иначе си работи при студен мотор 900об/мин 5 единици ,при работна температура 900об/мин почти 4 в обороти винаги над 4 и не свети над 2 единици.Има ли някой идея каква марка да е новия датчик?
                    Last edited by kiko1213; d.m.y г., 18:18.

                    Comment


                    • #11
                      И при мен го прави това с червената лампичка , когато маслото загрее 95 градуса ( и оборотите паднат до 600-700) но интересното е че на 85 градуса не го прави . и при ново масло не го прави . -- маслото e Мобил 1 10W-60

                      За справка има 2 датчика
                      - единия датчик e за червената лампичка само за сигнализация за ниско налягане , втория датчик е да измерва налягането 0-8 бара .
                      -за червената лапичка датчика е в 3-4 пъти по малък по размер от другия датчик за налягането.
                      Last edited by alex37; d.m.y г., 10:24.
                      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                      Comment


                      • #12
                        РЕШЕНО:8лв. датчик ERA s.p.a. ;20 мин. под колата и лампата на ШУШАНА угасна.Интересно alex37 как така колата ти загрява до 95 гр. и пада до 600-700об/мин.,мойта включва вентилатор на 90 и връща на 82-85гр. а работи на 900-1000 об/мин.

                        Comment


                        • #13
                          Моята преди включваше точно на 91C., смених датчика, сега включва на 88C.
                          На Алекс колата е V6, зато работи на малко по-висока температура, и по-ниски обороти.
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kiko1213 Покажи съобщение
                            .Интересно alex37 как така колата ти загрява до 95 гр. и пада до 600-700об/мин.,мойта включва вентилатор на 90 и връща на 82-85гр. а работи на 900-1000 об/мин.
                            Когато потеглям на 1 скорост с без или малко натискане на педала на газта при задръстванията и тогава температурата вече се е покачила до 90градуса , и оборотите падат за 1 секунда около 500- 600 оборота (при потегляне на 1'ва ) иначе при нормален трафик магистрала си е 80-85 градуса , на празен ход оборотите са 800
                            Last edited by alex37; d.m.y г., 16:19.
                            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                            Comment


                            • #15
                              Момчета,лесно ли е да се демонтира счупен датчик? Знам че е счупен и лампата постоянно свети,разчитам само на показанието на стрелката.И още един въпрос-с колко кабелчета е?
                              Мечтател

                              Comment

                              Working...
                              X